CLONE
作詞:Takeshi Hosomi  作曲:the HIATUS  歌:the HIATUS

 

英文:

Ferries dock beside the market in the sun
Another splendid day thats come after the fire
Nothing troubles me or you or any one of my friends
Water drops reflect the light above my head
 
But I feel a clone in me who wrings my heart
Its a clone in me who grabs my tail
Theres a clone in me who shares with me
Theres a clone in me wholl never smile again
 
While I was walking home I tried to find my fate
Once I was hoping the day would come when hed be gone
When something troubles me and you and every one of my friends
Hes been talking to me from deep inside my chest
 
I feel a clone in me who wrings my heart
Its a clone in me who grabs my tail
Theres a clone in me who shares with me
Theres a clone in me wholl never smile again
 
When I am climbing up the mountain
When I am sliding down the whitecap
When I am confronting a fortress
Always singing you a song
When I was walking on the highway
When I was sleeping in the night air
When I was gazing at the vast skies
Always feeling you inside
 
Its a clone in me who wrings my heart
Its a clone in me who grabs my tail
Theres a clone in me who shares with me
Theres a clone in me who saves the day


中文:

陽光裡市場旁的渡輪碼頭
烈火之後又是另一個燦爛的日子
沒有事情可以打擾我或你或是任何一位我的朋友
水滴反射了我頭上的光
 
在我裡面有一個複製的我絞住我的心
在我裡面有一個複製的我抓住我的尾巴
在我裡面有一個複製的我和我分享著我
在我裡面有一個複製的我再也不露出微笑
 
當我走回家時 我試圖找到我的命運
我盼望他離開的那天到來
當有什麼事情困擾著我或你或是任何一位我的朋友
他不停的在我內心深處和我對話
 
在我裡面有一個複製的我絞住我的心
在我裡面有一個複製的我抓住我的尾巴
在我裡面有一個複製的我和我分享著我
在我裡面有一個複製的我再也不露出微笑
 
當我爬上高山的頂端
當我滑到低處的白浪
當我面對著一座堡壘
總是對你唱著歌
當我走在公路上
當我睡著在深夜的空氣裡
當我凝視著遼闊的天空
總是感覺你都在
 
在我裡面有一個複製的我絞住我的心
在我裡面有一個複製的我抓住我的尾巴
在我裡面有一個複製的我和我分享著我
在我裡面有一個複製的我救贖了我
 



 

arrow
arrow
    文章標籤
    the HIATUS CLONE
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 あかつきの心 的頭像
    あかつきの心

    天澄明月

    あかつきの心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()